Saturday 5 November 2011

Selamat Hari Raya AidilAdha.

♥ السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Assalamualaikum ♥ Ehhh. Esok Rayaa sudah. Cepatkan masa berlalu ? 
Hm, aku pun tak ada benda yang nak post sangat just nak ucap 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kat semua follower coloured and kat semua kawan2 coloured.
Hopee enjoyy lahh esok :) Esok, mummy nabila masak Laksam, nyum nyum ;D and mummy fikah masak Nasi Tomato, aumm. Aku boleh naikkan berat badan time time ceni ;) Leeya dengan Tira balik kampung so tak dapat laa pi rumah nabila dengan fikah, now, aku sorang ja yang mummy tak buat apa2, so aku kena laa pi makan kat rumah depa. Hahaha. Hm, masalahnya sekarang, siapa yang nak tolong hantarkan ? Aduhhh. Hope esok ada orang tolong hantarkan. And kesian lahh jugak kat mummy depa kalau aku takpi. Hahaha. Penat2 saja masak kalau aku tak makan :P 
Sekarang, semua lembu, kambing, kerbau, unta, eh kerbau boleh korban ka ? Haha. Taktau, yang penting apa keadaan binatang2 tuu sekarang ? HM. 
Hope esok cuaca baik ;) Aminnn.
Okayy laa, yang tuu ja. Sekali lagi ,
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA.


sofya.

Love Coloured,

No comments:

Post a Comment